Jag är förkyld.
2015. október 06. írta: ko.barbi

Jag är förkyld.

Az együttélés szépségei: ha egy valaki beteg, hamarosan mindenki más is beteg lesz. Sokáig tartottam magam, de jelentem, vasárnap reggel én is csatlakoztam a klubhoz. Bár azt nem tudom, hogy végül a movie night tagok fertőztek meg vagy a szombat pre-partival, nation partival, after-partival és after-after-partival telezsúfolt éjszakája, ami bár hosszúra nyúlt és sokat bicózós volt, nem érződött kifejezetten hidegnek. Valószínűleg mindkettő. Akárhogy is, azóta felvásároltam és elfogyasztottam a City Gross összes létező gyömbérkészletét - btw, túl lehet azt adagolni? :D - és az anya-féle mini gyógyszertár pakkom mérete is nagyban lecsökkent, de két napom van meggyógyulni, mert

1) csütörtökön Project X Bauta party, ami talán az első és egyetlen itteni bulink lesz, úgyhogy nem kéne elBlitzeskedni (igen, tegnap néztem pont azt a részt a HIMYM-ből - tudom, csúnyán le vagyok maradva...) és

2) pénteken Oktoberfest a'lá Lund AF Borgen, amire megvettem a belépőt, úgyhogy nem szívesen hagynám ki arról nem is beszélve, hogy az AF még mindig tartozik nekünk az elveszett élményért amiatt az ominózus tönkretett KulturNatten&Novischfesten éjszakáért, amiről még mesélni se mertem.

+1) Jövő szerda svéd szóbeli vizsga, OH YEAH! Ott se ártana, ha nem Charlie-s lenne a hangom meg ha addig tudnék rendesen tanulni.

Úgyhogy Krya på mig, vagyis jobbulást nekem!

lundinsta3.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://southofthenorth.blog.hu/api/trackback/id/tr407917402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása